Sidor

fredag 26 augusti 2011

Galet hett när Ull-Marie inviger Buy my Outfits secondhandmarknad imorgon under Rättvisefesten.

Imorgon anordnas Rättvisefesten i Alfta; seminarier, uppträdanden, workshops och marknader-allt med tema Rättvisa-människa-miljö. Jag och Buy my outfit! kommer vara där och sälja våra snygga secondhandplagg, både till dam och en del till barn, se smakprov nedan:









 
Buy my outfit vill ge dig som kund rättvisa klädalternativ i den bmärkelse att de är producerade av miljövänliga material, är tillverkade under goda omständigheter och att de plagg vi tar in känns moderna och roliga men användbara under flera säsonger. DOCK! Secondhand och att behålla det man redan har är såklart det bästa för miljön-och ack så inspirerande! Att köpa kläder från en svunnen tid ger dig som konsument så många valmöjligheter av olika material och modeller-det är ju underbart! 
Som busy småbarnsförälder har jag svårt att klä mig extravagant och i lager-på-lager, som jag gärna skulle ägna mer tid till, men som tur är finns Ulla-Marie Nilsson i min närhet. Ulla-Marie har råkoll på trender,designers, modeikoner och  kan konsten att plocka ihop en stekhet outfit av endast secondhand som känns som ren konst-Just love her! Därför får hon hälsa på i Alfta imorgon och köra en liten het invigning med några välsvarvade väninnor. Nyfiken? Kom till Forsparken, alfta kl 12.00 imorgon.

Ulla-Marie i några utvalda outfits. Tror att maken har tagit bilderna








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar