Sidor

tisdag 27 juli 2010

Edsbyn fashion-week


Bara några veckor kvar tills höstsäsongen tar vid och Stockholm Fashion-week drar igång. Några flicker jag känner har fribiljetter till nya klädesmärket MAYLAs första visning. Spanade in sidan nyss och fastnade för den svarta långklänningen http://www.mayla.se/mayla-long-dress-183.html. Hmm. Vad ska vi hitta på för skoj här hemma i glesbygden då? Edsbyn Fashion Week? Eller Voxna Fashion kanske? Vore schysst att ha en murrig, svepande modevisning på Woxna Herrgård, right?

4 kommentarer:

  1. Eller kanske en på Quren??? Jag är på! Glömde helt bort dagarna förra veckan, så jag missade att komma med saker, men jag hoppas att försäljningen gick bra ändå! =)

    SvaraRadera
  2. kanske det Sina! Men än finns inte så mycket att visa.. men köra på eko-temat då eller?

    SvaraRadera
  3. Vad roligt vi har här då. Jag trodde att du bara skrev om barnkläder, but no. Öva inför en real fashionweek den 12 feb ...Men the real one kanske borde vara i februari. Rätt ska va rätt ju. *n där mayla - I-M:s boss eller?

    SvaraRadera
  4. jamen se här! javisst vore det nå va. årlig tradition. kan bli svårt att fylla en hel vecka med nya heta designers kanske? jepp, its the boss!

    SvaraRadera