Sidor

onsdag 8 december 2010

Köpe å köpe! (och LUCKA NR 8)

Om man vill att världen ska bli snällare, att vi människor ska handla med sunt förnuft, ja då kan det tyckas motsägelsefullt att samtidigt arbeta som säljare, vilket jag gör.

Jag är både återförsäljare för blingo, ekologiska barnkläder, tar in utvald second hand och gör egna barnkläder och smycken av återvunna material. Blingo arbetar under parollen "Snyggt samvete" vilket är en tydlig vision jag själv vill tillhöra och kunna erbjuda till mina kunder. Vill du handla? Handla av mig!

Men, såklart-det första man ska fråga sig är-behöver jag verkligen det här? Man kan ju inte bara köpe å köpe, det förklarade ju Emils farsa för, ja vadå, 50 år sedan?

Va bara det. Här kommer lucka nr 8 BUY MY OUTFIT!
BUKETT. Halsband av egen design.Trä/silverplätterad metall och bumullstråd. 150kr (ord pris 225kr)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar