Sidor

måndag 26 juli 2010

Buy my outfit-Persmässöppet!











I samband med den årliga byafesten Persmässan ordnade jag öppet hus här hemma. Förutom att designa smycken och barnkläder jobbar jag för att öppna en liten second hand-butik hemma i min butikslokal och ville testa konceptet denna helg när det var extra mycket folk i farten...

Jag frågade någa av mina polare med extra god smak om de hade kläder de av någon anledning inte använder och bad dem lämna in dom till mig för försäljning-fick in så mycket fint från bla Diana Orving, Sceene by Tjallamalla, H&M Trend, Top Shop, Anthropologie NY, Macys NY, Kimchi & Blue, Gudrun Sjödén, Monki och Ida sjöstedt!! Kombinationen second hand+ekologiska barnkläder+smycken av egen design känns helrätt och jag fick väldigt bra respons av de som droppade förbi-skitkul! Snart blir det lördagsöppet! Se en del av de inlämnade gobitarna ovan.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar