Sidor

lördag 24 september 2011

Äntligen!

Äntligen. Visst är det underbart med barn, men ack så skönt att få lite barnvakt ibland! Farfar, konsum-Sven, och hans fjälla var snälla att ta hand om pojkarna så jag kan gå och ha roligt på lokala puben när Stefan Sundtsröm spelar. Och äntligen lite tid att fiffa sig i lugn och ro! En vit vintage-spetsklänning blir det (verkar ju inte som om jag blir gift ändå, så lika bra att passa på..) och älskade Camilla Norrback-jackan som jag investerat i  min egen butik. Den sitter som ett smäck och har så vackra detaljer. Och så är den ju tillverkad av ekologisk bomull. Det är så jag vill att min butik ska vara, fylld av favoritplagg som kan användas läänge och ofta. Och är tillverkade i miljövänliga material under rättvisa förhållanden.
Lite sne och lite snygg i vintage-spets och älskade Kirsi-blousejacket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar